Dažniausiai užduodami klausimai

Klientai:

1. Kaip veikia Zero?
Dienoje eigoje maisto Zero partneriai įvertina, kiek liks neparduoto maisto ir patalpina jį į Zero platformą. Tiesiog užsisakykite Zero maisto rinkinį Suprise Bag su ne mažesne nei 50% nuolaida ir atsiimkite nurodytu adresu tą pačią dieną per nurodytą laiko periodą!

2. Kas yra Surprise Bag?
Suprise Bag – tai jūsų pasirinkto Zero partnerio sukomplektuotas rinkinys su pertekliniu maistu. Kadangi sunku tiksliai numatyti kas liks dienos pabaigoje, kiekvienas rinkinys yra unikalus, bet visada kokybiškas ir skanus!

3. Ar galiu pasirinkti kas bus mano Surprise Bag turinyje?
Staigmenos elementas yra viena iš smagiausių Zero dalių! Pasirinkti turinio negalėsite, kadangi mūsų partneriai negali iš anksto tiksliai numatyti kokių produktų liks. Jūsų Surprise Bag priklausys nuo tos dienos pertekliaus, kurį atrinks ir sukomplektuos pardavėjas.

4. Ką daryti, jei turiu alergijų ar specialių mitybos reikalavimų?
Esame tarpininkai ir negalime garantuoti dėl Zero maisto sudėties, kurį paruošia tiekėjas. Tačiau atsiskaitydami už Zero galite informuoti tiekėją palikdami komentarą dėl alergenų, vegetariškos mitybos, ir pan.

5. Kaip sužinoti kada atsiimti savo Surprise Bag?
Produkto krepšelyje ir užsakymo patvirtinime bus nurodytas laiko periodas, per kurį turite atsiimti savo Surprise Bag.

6. Ką daryti, jei negaliu atsiimti savo užsakymo?
Pateikto užsakymo atšaukti nebegalima. 

7. Ką daryti, jei kilo problemų su užsakymu?
Jei turėjote problemų su užsakymu, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu info@zerofood.lt. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti jūsų problemą.

8. Ką daryti, jei man nepatiko Surprise Bag turinys?
Apgailestaujame, kad taip nutiko. Kad išvengtumėte maisto švaistymo, raginame pasidalinti nepageidaujamais produktais su draugais, šeima ar kaimynais, kuriems jie gali patikti!

Partneriai:

1. Kaip pradėti naudotis platforma Zero ir pardavinėti perteklinį maistą?
Tai labai paprasta. Užregistruokite savo verslą, spustelėję mygtuką „Registruotis“ mūsų svetainės Partnerių skiltyje. Netrukus po to su jumis netrukus susisieks mūsų komandos atstovas ir padės atlikti pirmuosius žingsnius.

2. Kas yra Surprise Bag?
Surprise Bag – tai perteklinio, neparduoto maisto paketas, kuri atrenka ir pilnai sudaro Partneris. Klientui tikslus atrinkto Surprise Bag turinys yra nežinomas iki tol, kol jis neatsiima savo užsakymo.

3. Ką galiu įdėti į Surprise Bag?
Į Surprise Bag galite įdėti bet kokį maistą ir gėrimus, kurie yra tinkami vartoti. Tai gali būti pagaminti patiekalai, vaisiai, daržovės ar produktai su nedideliais pakuotės defektais. 

4. Ko neturėčiau dėti į Surprise Bag?
Į Surprise Bag negalima dėti pasibaigusio galiojimo, sugedusio, atidaryto ar netinkamo vartoti maisto. Visi Surprise Bag produktai turi atitikti įprastus maisto saugos standartus. Taip pat negalima pateikti tokio maisto, kuris užsakymo komentare kliento yra išskirtas kaip alerginis arba kitokio (nevalgomo) pobūdžio.

5. Kaip galiu valdyti savo Zero paskyrą?
Savo paskyrą galite lengvai valdyti naudodamiesi savo Zero Partnerio paskyra. Čia galite nustatyti ir koreguoti Surprise Bag kiekį, užregistruoti naują produktą, peržiūrėti užsakymus ir atlikti kitus pakeitimus. Jei reikalinga papildoma pagalba, mūsų komanda visada pasiruošusi padėti.

6. Kaip klientai atsiskaito už Surprise Bag?
Klientai už savo Surprise Bag sumoka tiesiogiai per platformą užsakymo metu. Atsiskaitymo vietoje atlikti nereikia.

7. Kaip klientai atsiima savo Surprise Bag?
Klientai atsiima savo Surprise Bag jūsų parduotuvės vietoje per nustatytą laiko periodą, kuris buvo nurodytas užsakymo metu. Atsiimdamas Surprise Bag klientas turi pateikti užsakymo patvirtinimą.

8. Ar galiu pats pasirinkti kada pardavinėju su Zero?
Žinoma. Naudokite Zero kaip „planą B“ tik tomis dienomis, kai turite perteklinio maisto.